Ceuta Group, постачальник споживчих послуг, вивчала рівень зацікавленості та обізнаності про веганство в країнах Європи за останні 5 років.
Згідно з дослідженням в більшості країн кількість людей що споживають рослинну їжу стрімко підвищується.

Наприклад, у Нідерландах зацікавленість у веганстві зросла на рекордну кількість – 645% з 2014 року. 17% жителів цієї країни ідентифікують себе як вегетаріанці або вегани, а 25% людей зменшують кількість м’яса у їхньому раціоні.

Греція займає друге місце з ростом зацікавленості у рослинному харчуванні у 590%, на третьому місці Португалія – 552%, а на четвертому – Великобританія, 469%.

Україна займає одинадцяте місце серед європейських країн за рівнем зацікавленості.  Однією з найбільш стрімких тенденцій серед населення є відмова від продуктів тваринного походження. Згідно з соціологічним дослідженням 2017 у році проведеного ГО “Відкриті клітки Україна” та Київського Міжнародного Інституту Соціології – майже 2 мільйони українців усвідомлено відмовилися від споживання м’яса та сповідують вегетаріанство. А вже у 2019 році було проведено повторне соціологічне дослідження за результатами якого можна спостерігати, що  за останні два роки  кількість вегетаріанців зросла на 1,9% (5,2% у 2017, та 7,1% у 2019 серед опитаного населення), що показує що кількість людей на рослинній дієті збільшилась більше ніж на пів мільйона.

При цьому, більшість тих, хто відмовляється від споживання тваринних продуктів – це молоді люди віком від 18 до 29 років. У цій же віковій категорії більше людей вибирають повну відмову від продуктів тваринного походження (веганство), в порівнянні зі старшим поколінням.

Згідно з дослідженням Ceuta Group, людей, що стали вегетаріанцями або веганами через екологічний аспект збільшилося на 159% у порівнянні з 2014 роком. Друга за популярністю мотивація – здоров’я, має зріст на 61%. Причина переходу на рослинну дієту задля добробуту тварин становить лише 30%.

На сьогодні популярність рослинного харчування неможливо ігнорувати. На вітчизняному ринку з’являється все більше рослинних замінників молока та йогуртів, ковбас та сосисок або рослинного “м’яса”, а в закладах харчування з’являється все більше рослинних опцій. Тож наступні роки ми можемо спостерігати стійку тенденцію з розвитку ринку рослинних продуктів, а також збільшення кількості людей, що свідомо обирають вегетаріанство і веганство.