1.Розкажіть про Ваш бренд. Ким він був заснований? Хто розробляє дизайн?

Який ваш продукт та цільова аудиторія? «Привіт, це Марк. Я знаю тебе, і я знаю усі твої бажання. Ти теж мене бачив — я був поруч, коли ти робив те, що викликає в тебе справжнє задоволення, те, що робить тебе вільним»

Таким текстом, розміщеним на етикетці,  починається знайомство з брендом Mark J. Brash.

Для нас ідея та її глибинний сенс — важливіші за бізнес. Коли ми створювали наш бренд, у 2015 році, ми бачили його вашими очима, ми намагалися відчути його так, як відчували б саме ви. Усі можливі питання ми розглядали так, як їх розглядають наші покупці, для яких одяг — не просто одяг. Тому з нашим брендом ви будете мати змогу розкрити себе для світу, створивши свій особистий образ для того, щоб ви вкладали свої сенси в усі наші малюнки.

2. Як ви ставитесь до використання натурального хутра? Чому?

Усі роботи, що ви знайдете на нашому одязі — це авторські витвори наших дизайнерів та митців, а не якісь картинки з інтернету. Це — більше ніж просто принт. Ви на свої очі побачите зображення своєї душі в цьому одязі та підберете те, що важливо саме для вас.

Коли ми працюємо над одягом, що повниться внутрішніми, глибинними сенсами, ми розуміємо, що такий одяг має задовольняти усі ваші потреби:

  • Екологічна, якісна тканина зі  100-відсоткової бавовни.
  • Ніякого      натурального хутра та шкіри. Тут ми категорично проти знущання з «братів молодших»
  • Еко-фарби на водній основі, що майже не відчуваються на дотик.
  • Авторські ілюстрації, що підкреслять саме ваш стиль та характер.
  • Комфортні моделі, в яких ви будете в змозі займатися тим, що вам до вподоби.
  • Швидкий та зручний сервіс без зайвого  клопоту.
  • На 100 відсотків українське виробництво — від тканини до праці художників.

3. Ваше відношення до світового тренду на екологічність та етичність у сфері моди?

Нам треба піклуватись про наше навколишнє середовище, бо те що ми їмо, те чим ми дихаємо – це і є ми. І якщо не хочемо перетворитися в мутантів , то повинні вже зараз приділяти цьому питанню максимальну увагу.

Тварини – вони не захищені, та не можуть самі вибирати долю. Крім жорстокості стосовно до тварин, хутрова індустрія руйнує екологію.Шкіру та хутро оброблюють токсичними хімікатами, які йдуть у воду, навколишнє середовище. Як наслідок, люди хворіють. Близько 800 тисяч  тварин забивають на рік в Україні на хутро. Насильницька смерть не може бути гуманною. Тварини не обирали так жити, не обирали помирати.

4. Які зміни, на вашу думку, спричинить відмова українських дизайнерів від натурального хутра?

Зараз все більше виробництв одягу починають використовувати рослинну сировину, або штучну шкіру та хутро. І це є світовою тенденцією. На нашу думку, це дуже круто. Адже саме виробництва, сумісно з дизайнерами та маркетологами,  напряму впливають на утворення модних тенденцій. І якщо з магазинів зникне одяг з натурального хутра та шкіри, покупець звикне до цього факту однозначно.

Тому, гадаємо, що бренди, виробництва, дизайнери, та спеціалісти з просування одягу повинні об’єднатися задля цієї  ідеї.

5. Яким ви хочете бачити одяг (моду) в майбутньому?

У майбутньому все більше хочеться бачити одяг з рослинної сировини, яку саме вирощують в Україні, такої як наприклад конопля та льон.

Більше детальніше про бренд та його товари на @markjbrash