На що витрачають кошти Відкриті Клітки? Як ми керуємо фінансами? Які наші щорічні витрати? Знаємо, що відповіді на ці питання дуже важливі для будь-якої людини, що підтримує нас. Тому підготували опис наших витрат за 2018-ий рік.
Чому говоримо про це?
Без довіри тисяч людей, які нас підтримують, ми б не змогли так ефективно діяти у боротьбі за права тварин. Ви створюєте Відкриті Клітки разом з нами.

Саме завдяки вашій підтримці ми не боїмося показувати правду. Завдяки вашій допомозі ми вже переконали 8 великих компаній відмовитися від підтримки кліткового виробництва яєць. 7 ресторанів відмовилися від використання фуа-гра в своїх меню. Більше 30 українських брендів та дизайнерів відмовилися від використання хутра у своїх колекціях. Завдяки вам локальні групи з’являються у різних містах України. Ви даєте нам сили діяти! Ваша довіра – це та причина, чому ми хочемо розповідати про те, що відбувається у Відкритих клітках.

Кожна людина, яка нас підтримує, має бути впевненою у тому, що ми розумно використовуємо кошти. Цим матеріалом ми розпочинаємо серію публікацій про фінансову звітність Відкритих Кліток.  І це лише початок! Готуємо для вас набагато більше матеріалів про діяльність та внутрішнє життя організації.

Зокрема ми плануємо розповісти, хто створює «Відкриті клітки», хто нас підтримує та чому, а також поінформувати про зарплати працівників.

Наші витрати у 2018-му

Детальніше по категоріям

Публічність – 29%

Збільшення рівня висвітлення у ЗМІ про тваринну тематики, залучення громадськості, підвищення присутності в Інтернеті. В цю категорію входять, зокрема, витрати на піар організації, роботу з медіа та соціальними мережами. Поширення інформації про наші кампанії на теми: кейджфрі, хутро, рослинне харчування.

Розбудова руху – 27,8%

Ми будуємо сильний рух з прав тварин в Україні. Тому наші основні витрати в цій категорії спрямовані на вдосконалення набору навичок, укомплектованості персоналом та лідерства, організаційної структури та систем, фінансів та стратегічного планування в рамках руху. Сюди також входять витрати на навчання активістів й активісток та залучення нових людей до руху. 30% витрат цієї категорії були використані на проведення конференцій та інших заходів.

Управління та адміністрування організації – 17.6%

Витрати, необхідні для існування та утримання організації. Юридичні процедури та збори, бухгалтерський облік, бюрократія, офісні та серверні витрати. Сюди також потрапляють витрати на загальні збори. Ми намагаємося мінімізувати цю категорію, щоб якомога більше витрачати на кампанії.

Робота з бізнесом – 22,6%

Основною діяльністю ГО є взаємодія та співпраця з корпоративною сферою. Саме бізнес є найвпливовішим каналом на життя мільйонів тварин. Більшість витрат з таких кампаній є: замовлення досліджень ринку, продукування та друк матеріалів для бізнесу про етичні тренди у спеціалізованій сфері, реалізація інформаційних та медійних кампаній щодо українських брендів та їх діяльності, інформування споживачів про локальні етичні продукти, виробники та бізнеси.

Законодавча робота – 2,8%

Витрати на просування законопроєктів, судові процеси, роботу над законодавчими актами тощо. Підтримка та лобіювання існуючих ЗП, що відповідають цінностям та статутним цілям ГО.

Скільки ми витратили у 2018 році?

У 2018 році наш бюджет склав близько 1255116,05 грн. На нашому сайті також опубліковано офіційний державний фінансовий звіт.

Ми працюємо ефективно!

У 2018 Відкриті Клітки була визнана Standout Charity вже вдруге поспіль за свою ефективність. Це означає, що ми є однією з найефективніших організацій у боротьби за права тварин у світі і належним чином використовуємо перераховані нам кошти. Згідно з підрахунками ACE, кожна гривня, перерахована на Відкриті Клітки, може допомогти двом тваринам. Кожна гривня має значення і є чудовою допомогою.

Ви хочете бути частиною Відкритих Кліток?
Давайте допомагати тваринам разом!
Вы можете долучитися до волонтерської команди Відкритих Кліток або підтримати нас матеріально. Більше інформації можна знайти тут: https://opencages.com.ua/take-action .