Вільний від хутра ритейл
The Fur Free Retailer Кампанія «Вільний від хутра ритейл» була розпочата Міжнародною антихутряною коаліцією. Її мета полягає в тому, щоб надати покупцям перевірену інформацію про політику хутряних магазинів, що дозволить їм зробити свідомий і етичний вибір. У 2018 році Відкриті Клітки України долучилися до Міжнародної антихутряної коаліції.
Кампанія сприяє виключно ритейлерам, які в письмовому вигляді зобов’язуються ніколи не продавати натуральне хутро і хутряні аксесуари (не тільки шарфи та капелюхи, а так само підкладку одягу). Навіть якщо деякі бренди ніколи не пропонували покупцям вироби з натурального хутра, прийнявши тверду позицію проти його використання, вони висловлюють своє заперечення проти негуманного поводження з тваринами й прийняття спільних зусиль для заборони хутряних ферм у всьому світі. Це символічний акт підтримки Кампанії Вільних від хутра ритейлерів.
Такий рішучий і свідомий підхід цінує все більше споживачів. Останні опитування громадської думки, проведені в Польщі, Італії, Скандинавії показують, що молоді жінки, зокрема, не хочуть бачити хутра в колекціях одягу, оскільки вони вважають це неетичним, непотрібним і застарілим. За результатами дослідження в Україні, значна частина населення має невизначену позицію щодо носіння виробів з хутра.
На цей момент, 1500 міжнародних компаній взяли участь у Кампанії, серед яких: