Дізнайтеся які магазини та бренди одягу заявили, що вони ніколи не будуть продавати одяг з натурального хутра.

Вільний від хутра ритейл

The Fur Free Retailer Кампанія «Вільний від хутра ритейл» була розпочата Міжнародною анти-хутряною коаліцією. Її мета полягає в тому, щоб надати покупцям достовірну інформацію про політику хутряних магазинів, дозволяючи їм зробити свідомий і етичний вибір. У 2013 році Otwarte Klatki стали офіційним представником Міжнародної анти-хутряної коаліції в Польщі.

Кампанія сприяє виключно ритейлерам, які в письмовому вигляді зобов'язуються ніколи не продавати натуральне хутро і хутряні аксесуари (не тільки шарфи і капелюхи, а так само підкладку одягу). Навіть якщо деякі бренди ніколи не пропонували покупцям вироби з натурального хутра, прийнявши тверду позицію проти його використання, вони висловлюють своє заперечення проти негуманного поводження з тваринами і прийняття спільних зусиль для заборони хутряних ферм у всьому світі. Це символічний акт підтримки Кампанії Вільних від хутра ритейлерів.

Такий рішучий і свідомий підхід цінує все більше споживачів. Останні опитування громадської думки, проведені в Польщі, Італії, Скандинавії показують, що молоді жінки зокрема не хочуть бачити хутра в колекціях одягу, так як вони вважають це неетичним, непотрібним і застарілим.

На даний момент, 320 міжнародних компаній взяли участь у Кампанії, серед яких:

Польські бренди, які офіційно приєдналися до проекту:

and: Alexandra K, Bayca, Bohema Clothing, BOHO, Brasz, Elade, Evokaii, Folk Design, Heroesque, Kozacki Mops, KULTA, Landebahn, Luka Bandita, Mimiś, Ninety Eight Clothing, Piekuo, Rododendron, SAS (Such a Sucz), Slogan Eco-streetwear, Unrest Clothing, Veganise, Vegemoda, Wisłaki, YES TO DRESS.


Дизайнери, які не використовують хутро

Віола Спічович
Госія Собічовська
Каміла Гавронська-Касперська


Партнери

Будь в курсі подій!

Приєднуйся до людей, яким не байдужа доля тварин на фермах.