Відкриті клітки

З останніми днями 2021 року настає час підсумовувати досягнуті цілі та нереалізовані плани за минулі місяці. Сезон новорічних свят уже не за горами, і для некомерційних структур це означає важливий час збору коштів. Пожертвування на розвиток неприбуткових організацій наприкінці року — це чудова можливість зробити подарунок на благо тварин, які потребують турботи щодня.

Фандрейзинг перед новим роком зазвичай приносить багато користі та допомоги для неприбуткових структур. Велика кількість організацій завчасно розробляють плани для фандрейзингових подій перед новорічними святами, адже саме в цей час багато людей готові зробити фінансову пожертву.

«Приблизно 31% усіх річних пожертв припадає на грудень, майже 12% в останні три дні грудня. 28% некомерційних організацій збирають від 26 до 50% своїх щорічних коштів у кінці року», — зазначає Ільма Ібрісевич, авторка контенту для DonorBox.

Ці статистичні дані ілюструють важливість визначення пріоритетів кампаній зі збору коштів у цю пору. У грудні, завдяки святковому сезону, багато людей прагнуть підготувати подарунки для інших і зробити добро для тих, кому необхідна допомога. Саме тому фандрейзингові кампанії під час новорічного сезону відіграють важливу роль для діяльності неприбуткових організацій, адже фінансові пожертви допомагають їм досягти своїх цілей на рік.

Зазвичай фандрейзингові події ґрунтуються на концепції альтруїзму — безкорисливій турботі про благо іншим, адже ми прагнемо робити добро через нашу альтруїстичну натуру. Незалежно від фінансового становища, допомога іншим має подвійний ефект: дослідження наголошують, що, допомагаючи комусь, хто цього потребує, ви також відчуваєте себе щасливішими.

Один із найвідоміших прикладів фандрейзингових кампаній наприкінці року є Giving Tuesday (Щедрий Вівторок) — міжнародний день, створений як відповідь на надмірне споживання під час святкового періоду, що має на меті підвищити обізнаність про цю проблему. Ця подія розпочинає сезон новорічних подарунків і надихає людей підтримувати проєкти благодійних організацій.

Варто нагадати, що неприбуткові організації не існували б без фінансових пожертвувань. Такі структури потребують підтримки протягом усього року, але ми завжди маємо останній шанс наприкінці року зробити подарунок, щоб покращити життя когось іншого.

ГО «Відкриті клітки Україна» не виняток і також традиційно проводять «End of the year campaign» (Кампанію кінця року) для збору коштів. Цьогорічний збір присвячений боротьбі з хутром, а всі виручені будуть кошти будуть спрямовані на інформування споживачів про проблематику використання хутряних виробів. Організація хоче нагадати, що хутро — це не лише дорогі шуби та пальта, це також шапки, брелоки та коміри. Хоч ці аксесуари, частіше за все, маленькі та дешеві, проте вони приносять стільки ж страждань живим істотам. Підтримати кампанію Відкритих кліток можна тут.

Авторка статті: Валерія Лукьянова, представниця ГО «Відкриті клітки Україна»