В грудні 2019 року Animal Charity Evaluators визнали Відкриті Клітки однією з найефективніших зоозахисних організацій світу. Ми вдячні за таке високе звання і раді поділитися з вами нашою фінансовою звітністю. Тим більше, що один з факторів, які взяли до уваги ACE під час оцінювання — це прозорість.

У цій статті ми розповідаємо про наші витрати та активності у 2019-му році.

Витрати організації: пояснення по категоріях.

У 2019 році ми задіяли 2415299,35 грн для реалізації програм і належного функціонування напрямків організації. Офіційний державний фінансовий звіт опубліковано на нашому сайті, також з ним можна ознайомитися у форматі PDF.

У 2019 році було задіяно на 1160183,3 грн більше, ніж у 2018 році. Тоді загальна сума витрат склала 1255116,05 грн. Ви можете переглянути фінансовий звіт 2018-го року за цим посиланням.

Витрати Відкритих Кліток у 2019 році у відсотковому виразі

Публічність — 32,8%

Майже третину всієї суми ми витратили на підвищення рівня присутності у ЗМІ питань пов’язаних із захистом прав тварин. Витрати цієї категорії передбачають підвищення обізнаності громадськості щодо питань зоозахисту.

Загальна сума витрат: 791278,64 грн. З них:

  • Хутрова кампанія: 18447 грн.
  • Рослинна кампанія: 400121,3 грн.
  • Напрямок кейдж-фрі: 38467,25 грн.

Ще 334 243,09 грн було спрямовано на розробку та підтримку сайтів:

В цю категорію входять витрати на оплату сервісів:

  • Зберігання файлів: Fex.Net, Flickr
  • Розсилки: Mailchimp, SARE
  • Хостинг: WIX, Хостинг Україна

Крім того, на піар організації, роботу з медіа, соцмережами та друковану рекламу.

Розбудова руху та нарощування потужностей — 21%

Загальна сума витрат категорії — 507327,48 грн. Кошти були спрямовані на:

  • Проведення конференцій, семінарів та інших заходів;
  • Навчання активістів й активісток, розвиток волонтерського руху;
  • Вдосконалення навичок лідерства та укомплектованості персоналу. Розвиток організаційної структури та систем, фінансів та стратегічного планування в рамках руху;
  • Розвиток фандрайзингового напрямку.

Управління та адміністрування організації — 12.7%

Загальна сума витрат категорії — 308067,25 грн.

Ця категорія передбачає витрати необхідні для існування та утримання організації. Зокрема, на юридичні процедури та збори, бухгалтерський облік, бюрократію, офісні та серверні витрати. Сюди також потрапляють витрати на загальні збори.

Ми намагаємося мінімізувати цю категорію, аби якомога більше вкладати у розвиток кампаній. У порівнянні з 2018-им роком нам вдалося зменшити рівень витрат в межах цієї категорії на 25%.

Робота з бізнесом — 25,3%

Загальна сума витрат категорії — 610438,38 грн.

Ми впевнені, що бізнес це найвпливовіший канал впливу на життя мільйонів тварин. Саме тому в основі нашої діяльності — взаємодія та співпраця з корпоративною сферою.

У межах категорії ми спрямовуємо кошти на замовлення досліджень ринку, продукування та друк матеріалів для бізнесу про етичні тренди у конкретних сферах. Також реалізовуємо інформаційні та медійні кампанії щодо українських брендів та їх діяльності. Інформуємо споживачів про локальні етичні продукти, виробників та бізнеси.

У 2019-му розподіл коштів був таким:

  • Хутрова кампанія: 101920,87 грн.
  • Рослинна кампанія: 123361,54 грн.
  • Напрямок кейдж-фрі: 316091,40 грн.
  • Дослідження ринку: 48454,62 грн.

Законодавча робота — 2,4%

Загальна сума витрат категорії — 58371,5 грн.

Кошти було витрачено на організацію юридичної зоозахисної конференції. Також ми друкували матеріали для депутатів, аби поінформувати їх щодо питань зоозахисту. Крім того, оплатили послугу наукової експертизи щодо закону про «Жорстоке поводження з тваринами».

Кооперація з організаціями та установами — 5,8%

Загальна сума витрат категорії — 139816,1 грн.

Категорія передбачає розвиток партнерства. Частково кошти були витрачені на вищезгадану юридичну зоозахисну конференцію, адже вона відбувалася у партнерстві з КНУ імені Тараса Шевченка. Також ми провели дводенний навчальний семінар у кооперації з центром CEVA.

Активності організації у 2019 році

Рік був насиченим на різноманітні події. Для нас важливо демонструвати результати нашої діяльності, тому ділимося з вами втіленими проєктами та активностями.

Освітні заходи та фестивалі.

  • 16 травня 2019-го року організували юридичну зоозахисну конференцію. Це була перша подібна подія в Україні. Конференція проводилась у партнерстві з юридичним факультетом “КНУ” та Асоціацією випускників юридичного факультету КНУ імені Тараса Шевченка. Відеозаписи лекцій можна переглянути за посиланням;
  • У грудні 2019 року організували дводенний семінар для зоозахисників — CEVA (Center for Effective Vegan Advocacy). Ми вперше привезли в Україну спікерів міжнародного рівня Melanie Joy і Tobias Leenaert. Ціль CEVA — посилити вплив зусиль з поширення веганства в усьому світі шляхом збільшення ефективності роботи зоозахисних організацій;
  • Провели юридичний семінар для захисників тварин і тренінг для поліції в Чернівцях;
  • Проводили лекції про рослинне харчування, спорт і веганство, ефективний альтруїзм у різних містах України;
  • Організували фестиваль Тату заради звірят у Франківську, Києві та Львові. Мета фесту — популяризація зоозахисного руху серед молоді та збір коштів на подальші кампанії.

Кампанії, фестивалі та інші активності

  • У 2019-му ми розпочали кампанію проти фуа-гра. Завдяки розповсюдженим нами кадрам  вдалося зачинити єдину офіційну ферму по виробництву фуа-гра в Україні. Детальніше за посиланням;
  • Домоглися виведення фуа-гра з меню 8 ресторанів у Львові, Чернівцях, Києві та Франківську;
  • Вперше показали в Україні фільм “Inside fur”. Це один із найбільш обговорюваних документальних фільмів Скандинавії за останні роки;
  • Брали участь у мітингах і процедурних діях щодо підтримки анти хутряного закону. Зокрема брали участь у круглому столі щодо хутрового виробництва в Україні.
  • Розвинули кейдж-фрі напрям і провели низку акцій у різних містах проти Ашану (Львів, Чернівці, Київ, Дніпро, Житомир) аби супермаркет відмовився від використання яєць кліткового утримання;
  • В межах рослинного напрямку “Здорово Їмо” разом з партнерами взяли участь у виставці Ukrainian Food Expo 2019;
  • Першими в Україні запустили Веган Челендж. Ціль якого полягає у поширенні поінформованості суспільства щодо багатства рослинного харчування. За перший рік челендж пройшли 6000 людей;
  • Наші спортсмени-амбасадори спортивної кампанії Світла Сторона Сили своїми перемогами на змаганнях вкотре показували переваги рослинного харчування;
  • Регулярно відвідували притулок для тварин Rifugio Italia у Київській області.

Підпишіться на нашу розсилку, щоб оперативно отримувати новини щодо діяльності організації.

Якщо ви бажаєте отримати більш детальну інформацію за будь-який інший рік, будь ласка, сконтактуйте з нами contact@opencages.com.ua.